اکورد کاوه یغمایی - خیابان یک طرفه
اکورد کاوه یغمایی - خیابان یک طرفه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

D           C          Am         D               Em                                   

بُکش منو هدف بگیر ... بیا این تن من این تو این حکم تیر

D         C        Am                  D         Em                                     

بُکش هواتو تو سرم ... من گلوله هاتو به جونم میخرم

Em           Am-Em-C             Em          Am-Em-C                                         

با من عذابِ           یه سرزمینه ... نوازشم کــن     شکنجم اینه

D          C            Am          D              Em                                    

بُکش امون نده به من ... تو توی قلبمی از تو سینم بزن

D           C       Am               D           Em                                      

ببین تا تو بری از تنم ... شبی یه گلوله به رگم میزنم

 

با من عذاب ...

D         C               Am             D             Em                                 

بُکش عقب نمیکشم ... میخوام با دست تو از تو خالی بشم

D         C          Am            D                   Em                                  

بخند ، بخند به این جنون ... با شمارش من به رگبارم ببند

 

با من عذاب ...

B        E              D       Bm    C              F                                      

خوشم تیر خلاصو نه از خودم ... دارم از تو میخورم

B     E              D         Bm         C                F                                   

خوشم از این همه آدم به عشق تو ... از این دنیا میبرم

C                                                                

بُکش !


نظرات شما عزیزان:

ساعت21:47---20 آذر 1391
سلام.ریتمش چیه ؟
پاسخ:سلام ریتمش 4/4


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: